Blog Layout

בוק בת מצווה בטבע

בוק בת מצווה בטבע

מי קהל היעד של בוק בת מצווה בטבע?

על מנת שהצילומים למי שמציינת את בת המצווה שלה יהיו מרהיבים ובלתי נשכחים, חשוב שהם יצולמו בזמן המתאים מן ההיבט של העונה, חם או קר מדי, ושיתכתבו היטב עם האופי של בעלת השמחה.


צילומי בוק בת מצווה בטבע לנערות נכלמות אל הכלים, אשר קנאיות לפרטיותן, ממש לא מומלצים, בפרט שהנערות הללו לא חשות בנוח להיחשף ליד כל מיני בני אדם.


לנערות מהסוג הזה רצוי להצטלם לבוק בת המצווה בין כותלי הסטודיו, תחת תנאים נינוחים וכמובן, בקבלת פרטיות מלאה, שיאפשרו להם אף ליהנות מן החוויה.


לעומת זאת, כאשר מדובר בנערות שלא יראות מהתנאים הקשים אשר שוררים בחיק הטבע, שהבושה היא תכונה שממש לא מאפיינת אותן, שכבר הצטלמו בעברן והן בטוחות בעצמן ובגופן ואוהבות שמצלמים אותן, כי אז אין ספק שצילום בוק בת מצווה במרכז בחיק הטבע הוא מושלם עבורן.

מה היתרונות הבולטים של צילומי בוק בת מצווה בטבע?

צילומי בוק בת מצווה בטבע מאפשרים לכן להצטלם במנעד רב של מיקומים, כמו למשל – חווה של סוסים, רפת, חוף הים, בריכה, חורשה, יער, פארק, גורדי שחקים, נוף מרהיב, חיות, שדה פורח ומלבלב בכפר, יערות, סטייל אורבני או לצד כתובות גרפיטי, וכיוצא בזאת.


המיקומים הללו נותנים בידכן שפע של היתכנויות להצטלם בכל מיני תפאורות רגילות או טבעיות. אך אל נא תטעו, הצילומים בחיק הטבע יאלצו אתכן להצטייד בכמה סטים של בגדים, מצלמות מתקדמות, וכל מיני אקססוריז מרהיבים.


אבל המאמץ שלכן בוודאי ישתלם – אין דבר יותר מהמם מאשר להצטלם באופן טבעי ומחמיא, אשר מבצעים סינרגיה עם תאורה של אור היום, אשר מצטיינת בלהחמיא לצילום שלכן.

מה כרוך בביצוע הצילומים של הבוק לבת מצווה בחיק הטבע?

במציאות העכשווית, כל נערה שמגיעה לגיל שתיים עשרה, מעוניינת לצלם את הבוק שלה בכלל ואת הבוק לבת מצווה בחיק הטבע בפרט. כאשר מצלמים את הנערה, היא צריכה להיות נכונה לצילומים ארוכים, אשר מתפרשים על כחצי מהיום, כאשר התנאים בטבע לא תמיד ישחקו לטובתה, בין אם ירד גשם ובין אם השמש תקפח.


מי שמצטלמת קרוב לוודאי שתצטרך להתאפר, להחליף מפעם לפעם בגדים ואקססוריז, ואף להחליף תסרוקות מדי פעם, עליכן לשאול את עצמכן אם אתן בנויות לכל זה.


חשוב שתדעו, כי עליכם לשכור שירותי חברת צילום מבעוד מועד, כחודש וחמי או כחודשיים לפני התאריך המיועד, על מנת שלחברת הצילום יהיה די זמן להפיק עבורכן את כל התמונות באלבום באופן מקצועי ומרהיב. 

בוק בת מצווה בטבע


צילומי בת מצווה הפכו להיות בשנים האחרונות דבר כמעט הכרחי. חלק מחגיגות הבת מצווה זה גם צילומים, הפקה, יציאה לטבע והדפסת בוק בת מצווה בטבע. אבל כדי שהתוצר בו השקעתם כל כך הרבה אכן יהיה מעולה, חשוב לזכור כמה דברים חשובים לקראת היציאה לדרך. על זה תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם.


בחירות חכמות להפקה מוצלחת של בוק בת מצווה בטבע


  • צילום הוא מקצוע שיש בו הרבה מקום לנטייה אמנותית. לכן צריך לבחור את הצלם בדקדקנות רבה. זה לא רק עניין של ידע, הסמכה ותעודה. אלא הרבה מעבר – נושא של טעם אישי, יכולות, ביצועים וכדומה. הדרך הנכונה לבחור את הצלם היא באמצעות היכרות עם התמונות שהוא מצלם. עיינו בתמונות ונסו להרגיש האם זה הסגנון הרצוי והאהוב עליכם.

  • צילומים בטבע אלו צילומים שיש להם ייחודיות רבה. הם מביאים את היופי הטבעי ואת הצבעים העזים שאין למצוא כמותם במקומות אחרים, הישר אל תוך התמונות שלכם. כדי שהתמונות תהיינה מוצלחות ממש חשוב לבחור את המיקום בו תערכו את הצילומים. יש אתרים מגוונים שיכולים להתאים מאוד לצילומי בוק בת מצווה בטבע. אתם צריכים להגיע למקום שמוצא חן בעיניכם. 

  • שעת הצילומים בטבע היא נקודה נוספת שיש לה חשיבות יתרה. כי בכל מקום יש שעות אחרות שנכון להצטלם שם. האם יש שמש ישירה? האם האזור מעונן היום? יש תאורה בסיסית? בחירה חכמה תתייחס לכל אלו כדי לזהות נכון את הזמן המושלם לצילומים.

  • לאחר הצילומים יש בידי הצלם את התמונות שצולמו. הם עדיין בכלל לא מוכנים להדפסה. יש תהליך שהם צריכים לעבור על מנת להגיע איתם להדפסה. זה כולל עיבוד של התמונות בתוכנות ייעודיות, וכן עיצוב התמונות לכדי בוק בת מצווה בטבע. אלבום בו כל תמונה נמצאת במקום, בגודל מתאים ועם מסגרות ואלמנטים הולמים. מה שמשלים את הבוק בת מצווה בטבע, ומביא לכדי שלימות.

מה רוצה בת המצווה?


אבל לפני שאתם רצים וממהרים לסגור עסקאות, עצרו ושמעו מה בפיה של נערת המצווה. היא זו שחווה את האירוע וזה ציון דרך בחיים האישיים שלה. בקשו ממנה לספר על החלומות הכמוסים שלה ועל הרצונות שיש לה ביחס לצילומי בוק בת מצווה בטבע.


נסו ככל האפשר להיצמד למשאלות שלה – זו הדרך שלכם להגשים לה את החלום ולתת לה את המתנה הגדולה שלכם לרגל בת המצווה – בוק בת מצווה בטבע מעוצב ומחמיא!


כמה עולה צילום בוק בת מצווה?
By שירן סבוראי 21 Feb, 2024
מה לקחת בחשבון בהליך תכנון בת מצווה זאת אחת מתוך לא מעט שאלות שיכולות לעשות בעת תכנון המסיבה.
כמה עולה לעשות בוק בת מצווה?
By שירן סבוראי 21 Feb, 2024
כמה עולה לעשות בוק בת מצווה, היא שאלה שבשביל להשיב עליה יש לשים דגש על פרמטרים רבים
כמה עולה בוק בת מצווה?
By שירן סבוראי 21 Feb, 2024
חשוב להיות מודעים לעובדה שיש לא מעט גורמים אשר ישפיעו על התשובה לשאלה כמה עולה לעשות בוק בת מצווה? במאמר ננסה להסביר את מרכיבי חישוב המחיר לבוק בת מצווה
בוק בת מצווה טבע
16 Nov, 2021
בוק בת מצווה טבע עם שירן סבוראי - עיצוב שמלות והפקות בוטיק של צילומי בת מצווה מכיל מאמרים מקצועיים של בוק לבת מצווה כמו כן בוק בת מצווה בטבע כולל בגדים לדתיות במרכז מחיר כולל הכל
בוק בת מצווה מחיר
16 Nov, 2021
בוק בת מצווה מחיר הוגן עם שירן סבוראי - עיצוב שמלות והפקות בוטיק של צילומי בת מצווה מכיל מאמרים מקצועיים של בוק לבת מצווה כמו כן בוק בת מצווה בטבע כולל בגדים לדתיות במרכז מחיר כולל הכל
בוק בת מצוה
16 Nov, 2021
בוק לבת מצווה עם שירן סבוראי - עיצוב שמלות והפקות בוטיק של צילומי בת מצווה מכיל מאמרים מקצועיים של בוק לבת מצווה כמו כן בוק בת מצווה בטבע כולל בגדים לדתיות במרכז מחיר כולל הכל
צילומי בוק בת מצווה
16 Nov, 2021
צילומי בוק בת מצווה עם שירן סבוראי - עיצוב שמלות והפקות בוטיק של צילומי בת מצווה מכיל מאמרים מקצועיים של בוק לבת מצווה כמו כן בוק בת מצווה בטבע כולל בגדים לדתיות במרכז מחיר כולל הכל
צילומי בת מצווה
16 Nov, 2021
צילומי בת מצווה טבע עם שירן סבוראי - עיצוב שמלות והפקות בוטיק של צילומי בת מצווה מכיל מאמרים מקצועיים של בוק לבת מצווה כמו כן בוק בת מצווה בטבע כולל בגדים לדתיות במרכז מחיר כולל הכל
בוק בת מצווה צילומי חוץ
14 Sep, 2021
בוק בת מצווה צילומי חוץ מזמינים מהצלמת המומחית להפקת בוק לבת מצווה כולל צילומי חוץ בשילוב אביזרים מיוחדים עבור הנערה. פנו אלינו עוד היום לייעוץ ראשוני
צילום בוק בת מצווה מקצועי
09 Sep, 2021
רוצים צילום בוק בת מצווה מקצועי? פנו לצלמת שירן סבוראי, מומחית לצילומי בוק בת מצוה עם המלצות רבות ומחיר משתלם!
פוסטים נוספים
Share by: